Menü
Nagyvilág

2020-09-17

Vendégváró teraszok a Hegyvidéken – 2. rész

Érdemes kihasználnunk a kellemes őszi időt, amikor még szívesen étkezünk a szabadlevegőn.

Lehetünk egyedül, a napi híreket olvasva, esetleg a kedvenc könyvünket lapozgatva, esetleg találkozhatunk a barátainkkal, hogy frissen szedett mentalevelekkel ízesített, hűsítő limonádét, esetleg egy pohár jó bort igyunk. És lehetünk kettesben a párunkkal, hogy egy romantikus, gyertyafényes vacsorát költsünk el.

Cikkünk előző részében a teraszos kávézókat és cukrászdákat néztük meg, most pedig lássuk, hogy melyik Hegyvidék kártya elfogadóhely terasza vár minket ebédre vagy vacsorára:

BAJAI HALÁSZCSÁRDA

Kockás abroszos asztalok, igazi bajai halászlé – kell-e ennél többet mondani? Az étterem magyaros ételekkel és kellemes terasszal várja a vendégeket a fogaskerekű Svábhegy megállójánál, szerdától szombatig 12 és 22, vasárnap pedig 12 és 20 óra között.

FOGAS PIZZÉRIA

Az étterem eredeti olasz receptek alapján készült pizzákkal, tésztafélékkel, frissensültekkel várja vendégeit, közvetlenül a Bajai Halászcsárda mellett. A belső terület légkondicionált, de kiülhetünk a kerthelyiségbe is. Az étterem nyitvatartása megegyezik a Halászcsárdáéval.

FIÓKA ÉTTEREM

A Városmajorban lévő étteremről már írtunk korábban is, sőt le is teszteltük a kínálatukat!

Az 59-es villamos végállomásánál, a városmajori park lombjai között meghúzódó kis étterem, árnyas terasszal, fával és madárkákkal borított falakkal, meleg és otthonos környezettel várja vendégeit. Az étlapon a bor- és sörkorcsolyák mellett klasszikus fogások és hetente változó különlegességek is találhatók.

GYUGYI’S BISTRO

Ha a Normafánál kirándulva megéhezünk, a bisztróban biztosan találunk kedvünkre valót! A klasszikus fogások mellett választékukban találhatók olasz pizzák és tésztaételek, valamint wokban készült ázsiai finomságok, amit a teraszon is elfogyaszthatunk.

HEGYVIDÉKI ÍZLELŐ ÉTTEREM

A Városháza téren tavaly nyitott étterem, a nagy érdeklődés miatt, amikor az időjárás engedi, a belső, játszósarokkal is felszerelt éttermi tér mellett, terasszal is várja a vendégeket.

Hétköznapokon és szombaton az ebédmenüben két levest, valamint három főétel közül választhatunk. A hangulatos vízjátékra néző teraszon csütörtöktől vasárnapig esténként is rendelhetünk a Teraszmenü fogásaiból.

KŐBÜFÉ

A büfé csak pár lépésnyire van a Gyermekvasút Széchenyi-hegyi végállomásától. Egy kellemes ebéd elfogyasztása után egészen a hűvösvölgyi végállomásig vonatozhatunk. A teraszon az egyszerű fogások mellett akár BBQ sült oldalast vagy kemencés sült csülköt is kérhetünk.

LARUS ÉTTEREM

Az egyedülálló kilátással és terasszal büszkélkedő étterem a budai Gesztenyés kert mellett található. Tágas belső tere eltolható üvegfalakkal kapcsolódik a hely teraszához és szőlőskertjéhez.

Étlapján különleges minőségű grillételek, könnyű saláták, vegetáriánus fogások, halak és húsok találhatók, a tudatos és egészséges étkezési elvek szerint elkészítve, követve a természet időbeosztását.

A nemrég 13. születésnapját ünneplő Majorka terasza télen-nyáron üzemel, azonban nyáron inkább a sörözések vagy fröccsözések vonzzák ide a vendégeket. Étlapjukon megtalálhatók burgerek, steakek, saláták és az eredeti buffalo csirkeszárny is.

MAROS SÖRÖZŐ ÉTTEREM

Már az 1960-as években is működött itt vendéglátóegység, hol cukrászdaként, hol bisztróként, majd étteremként.

Közel fél évszázad után olyan étteremmel és a hozzá tartozó kerthelyiséggel várják a vendégeket, amely megőrizte korábbi értékeit, de külső és belső megjelenésében mértéktartóan megújult.

A vendéglő alacsony árfekvésű, házias ételeket kínál és kutyabarát.

PARÁNYI BISZTRÓ

A tágas teraszon és kerthelyiségben már reggel 9-től 11-ig fogyaszthatunk tükörtojást avokádóval, angol reggelit kolbásszal és babbal, görög joghurtos fitt reggelit vagy friss rántottát. Ezt követően pedig hétfőtől szombatig este 8-ig, vasárnap pedig 14 óráig válogathatnak a vendégek az ebéd- és vacsoraétlap fogásaiból.

PAULANER SÖRHÁZ – MOM PARK

A budai hegyek lábánál fekvő sörház nem egyszerű ivó, vendéglő vagy mulató. A Paulaner Sörház meghitt, közvetlen környezetet biztosít a személyes találkozásokhoz. Külön termeink esküvők, születésnapok, céges rendezvények, csapatépítő bulik, közös búfelejtések és ünneplések helyszínei. Az időjárás függvényében, a Lisszabon sétányra néző teraszon is élvezhetjük az igazi bajor sörök mellé illő ropogósra pirult csülköt, ínycsiklandó kolbászféléket, sörkorcsolyaként pedig perec dukál.

VAGON ÉTTEREM

A Vérmező szélén, a Déli pályaudvarral szemben található, maga nemében páratlan étterem és sörözőt egy régi vasúti kocsiból alakították ki, és 1993 óta várja vendégeit.

A hangulatos parkra néző terasz, amíg a jó idő tart, házias ízvilágú magyaros és nemzetközi ételeivel, különleges hangulatával mindennap déltől éjfélig van nyitva.

Ajánló
Levesek a nagyvilágban

A magyarok magukat levesevő nemzetnek tartják, ezért nézzünk szét egy kicsit a világban, hogy hol...

Céges rendezvények – érdemes időben gondolni rá

Az emberek többsége hajlamos halogatni a dolgokat, hiszen még csak október van, hol van még az év...

Sütizzünk mentesen!

Sokak fejében kapcsolódik össze az egészséges ételek, különösen az édességek fogalma a...